+45 7027 1699 info@gecko.dk Online tilmeldingssystem - Nemt og enkelt

Screenshots

GECKO Event er nemt og overskueligt for både dig og dine kunder


Det er faktisk så nemt, at dine kunder kan booke en tid i tre simple trin:
  1. Trin: Kunden vælger et event via eventlisten eller minikalenderen
  2. Trin: Kunden udfylder sine oplysninger
  3. Trin: Kunden trykker 'Tilmeld event', og tilmeldingen er herefter registreret 
Nedenfor kan du se, hvordan eventsystemet ser ud, når en kunde ønsker at tilmelde sig et event. Hvis du klikker på et billede, kan du se det i en større version.
Ovenstående er kun et eksempel på, hvordan eventtilmeldingen kan se ud. Fordelen ved GECKO Event er, at systemet kan tilpasses netop din virksomhed. Både udseende og tekster kan ændres, men ligegyldigt hvordan eventsystemet sættes op, så er det så nemt og overskueligt, at alle kunder kan finde ud af det!

Billeder af GECKO Event - Administrationsdelen


Ligesom eventsystemet er nemt og overskueligt for dine kunder, er det også nemt og overskueligt for dig.

Du kan nedenfor se en række billeder fra administrationsdelen af systemet. Hvis du klikker på et billede, kan du se det i en større version.

Referencer

Se et udpluk af vores referencer nedenfor