GECKO Event
 
Login:         Log ind

Hvad er GECKO Event?


GECKO Event er et online eventsystem, der giver dine kunder mulighed for at tilmelde sig events online – 24 timer i døgnet. Eventsystemet kan anvendes til alle former for events, og systemet kan skræddersys til netop din virksomheds behov.

Alt i GECKO Event foregår på nettet – både din og dine kunders adgang. Du kan derfor tilgå dit eventsystem, ligegyldigt hvor du er og hvilket tidspunkt det er på døgnet. Og det samme kan dine kunder! GECKO Event er nemt og overskueligt og kræver derfor ikke et stort IT-kendskab.

Foruden GECKO Events standardsystem har du mulighed for at tilkøbe en række tillægsmoduler, der giver dig mulighed for at modtage betaling for dine events online, anvende en krypteret linje og/eller udsende SMSer (se priser og tillægsmoduler). På denne måde betaler du kun for hvad du har brug for – hverken mere eller mindre.


» Se nogle af GECKO Bookings funktioner

» Se billeder fra systemet


 

Hvorfor GECKO Event?

  • Det giver dine kunder mulighed for at tilmelde sig events, når det passer dem – 24 timer i døgnet, 365 dage om året
  • Eventsystemet er nemt og overskueligt for både dig og dine kunder
  • GECKO Event kan skræddersys til din virksomheds behov, ligegyldigt hvilken slags events du udbyder
  • Der tages daglig backup af alle dine data
  • GECKO Event fås til en lav månedlig pris med mulighed for at tilkøbe tillægsmoduler. Du betaler derfor kun for hvad du har brug for
  • Du får en måneds gratis demo af eventsystemet, så du kan afprøve systemet, før du bestiller det

 

» Prisliste

» Bestil en gratis GECKO Event demo

Gratis demo

Seneste nyt 

» 10/4-2017:
Få mail ved frameld
Der er kommet en ny funktion der giver dig mulighed for at få en e-mail, når nogen har frameldt sig en event. Dette aktiveres under de generelle indstillinger når du redigerer en event. Her skal du sætte flueben ud for ’Frameldt e-mail?’ i boksen ’Send kopi af e-mail til’ samt angive hvilken mailadresse, du ønsker at modtage mailen på.

» 10/4-2017:
Kode for ekstra felter
Listen med ’Event-ekstra-felter’ har fået tilføjet erstatningskoder, der gør det muligt for dig at trække disse ekstra felter ind i dine mailskabeloner.   

» 9/3-2017:
Eventliste
Du kan nu indsætte en valgfri tekst over og/eller under selve din eventliste. Du skriver teksten der hvor du retter en specifik eventgruppe: Events -> Rediger -> Eventgrupper -> Opret/ret eventgrupper.

» 20/1-2017:
Antal tælle-felt funktion

Når du opretter et nyt event-felt af typen ’Tal, kan du samtidigt aktivere den nye funktion ’Antal tælle felt’. Dette ’tælle-felt’ sikrer, at det totale antal pladser automatisk bliver opdateret, når kunden udfylder feltet. F.eks. hvis du har tælle-felterne ’Voksne’ og ’Børn’ og angiver 4 voksne og 2 børn, så opdaterer systemet automatisk, at der i alt bookes 6 pladser.

» 19/1-2017:
Indsæt dato og tid på eventlisten

Du kan nu indsætte koder i overskriften, appetiseren eller beskrivelsen af en event. 
De følgende koder kan indsættes:
[eventDatoTid] – indsætter både dato og tidspunktet for eventen
[eventTid] – indsætter tidspunktet for eventen 
[eventDato] – indsætter datoen for eventen 

» 27/4-2015:
Tekst under tilmeldingsfelterne

Du kan nu skrive en tekst, der placerer sig under tilmeldingsfelterne på et specifikt event.

» 20/4-2015:
Minikalender for den enkelte gruppe

Du har nu mulighed for at lægge en minikalender, for den enkelte gruppe ind. Du tilføjer minikalenderen
via indsætningskoden under: ’Events’ -> ’Ret event gruppe’ -> ’Kalender’.

» 17/3-2015:
Tilføj flere sprog

Du har nu muligheder for at tilføje flere sprog til din hjemmeside. Du kan aktivere op til 10 forskellige sprog, på samme tid.
BEMÆRK! Hvis tilføjer flere sprog, skal du selv sørge for at oversætte din side.

Du aktiverer flere sprog under: ’Indstillinger’ -> ’Sprog’.

» 5/11-2014:
Deltagerliste

Med erstatningskoden [deltagerliste] kan du fremvise en deltagerliste i selve eventbeskrivelsen eller i mails

» 5/11-2014:
Kommunikation til deltagere

Du kan nu klikke ind på den enkelte deltager og se hvornår de har modtaget bekræftelses mails, SMS samt påmindelser.

» 15/8-2013:
Eventgrupper:

Det er nu muligt at opdele dine events i grupper. Hver gruppe har sin egen indsætningskode, så du kan lave flere sider med eventoversigter på din hjemmeside. Det er lavet, så et enkelt event kan ligge i flere grupper på én gang.

» 10/8-2013:
Nye guides:

Under 'Hjælp' finder du nu vores helt nye og opdaterede vejledning til systemet. Kig efter det lille () der fører dig ind til den relevante sektion i guiden.

» 23/7-2013:
Knapdesigner:

Under 'Layout' finder du et link til vores nye knapdesigner. Du kan vælge et af vores standardlayouts eller designe dit eget.

» 22/7-2013:
Rediger event:

'Rediger event'-siden er nu delt op i faner for at lette overblikket.

» 10/5-2013:
Online betaling med PayPal:

Det er nu muligt at modtage online betaling via PayPal.


Kontakt gerne GECKO Event for mere information.

GECKO Event   •   GECKO.DK ApS   •   Silkeborgvej 758   •   8220   •   Aarhus   •   T (+45) 7027 1699